Politica de Retur și Ramburs

RETURNAREA ARTICOLELOR COMANDATE

  • În afara cazurilor invocate mai sus, dacă un produs oferit de www.natexint.ro este diferit fata de descrierea aferentă acestuia de pe Site, îl puteți returna respectând prevederile Politicii de returnare a produselor a Site-ului și în conformitate cu legislația româna în vigoare.
  • Clientul are dreptul ca, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, în conformitate cu dispozițiile Ordonanței nr.130/2000, cu notificarea în scris Natex Int SRL asupra deciziei sale de a renunța la produsele comandate și fără invocarea unui motiv.
  • În cazul în care decideți să valorificați acest drept aveți următoarele obligații:

                    – de a returna produsul cumparat, în ambalajul original, nedeteriorat, pe cheltuiala cumpărătorului
                    – de a returna produsul cumparat în stare de funcționare, nedeteriorat, în starea în care v-a fost livrat.

  • Natex Int SRL are obligația să returneze contravaloarea produselor comandate, total sau parțial, daca acestea sunt conforme cu condițiile de returnare. Natex Int SRL va prelua politicele de returnare, garanție și rambursare de la furnizorii săi (anexe). Pentru produsele și serviciile proprii, va prevala legislația romana. Excepțiile de la retur prevalează alte politici de retur. 

GARANȚIA PRODUSELOR

  • Toate produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiază de garanție de conformitate conform legii 449/2003.
  • Pentru toate produsele care beneficiază de garanție (produsele de folosința îndelungată) veți primi certificat de garanție la livrarea produsului. Certificatul de garanție, imprimat pe hârtie, va însoți produsul în momentul livrării sau va fi generat pe orice alt suport durabil și poate fi trimis cumpărătorului pe adresa de email.
  • Certificatul de garanție conține elementele de identificare a produsului, termenul de garanție, durata medie de utilizare, modalitățile de asigurare a garanției – intreţinere, reparare, înlocuire și termenul de realizare a acestora, inclusiv denumirea și adresa vânzătorului şi ale unităților specializate de service care vor asigura reparația produsului.
  • În cazul în care un produs pe care l-ați achizițonat de la noi prezintă defecțiuni în timpul garanției comerciale va rugam sa ne informati despre aceasta situatie la adresa de email info@natexint.ro. In urma primirii informarii dumneavoastra noi vă vom contacta pentru a stabili modul de remediere a situatiei reclamate.
  • Exceptare de la returnare și garanție fac produsele care intra sub incidenta Ordonantei 130/2000, art. 10, lit c) „contracte de furnizare a unor produse executate după specificaţiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum şi a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid”.
RAMBURSARE CONTRAVALOARE PODUSE RETURNATE
  • Rambursarea contravalorii produselor returnate se va realiza doar dacă și după ce a fost îndeplinite condițiile de retur și garanție si au fost acceptate pentru retur si rambursare, în cel mult 30 zile de la primirea produselor de către Societate.
  • De asemenea este necesara transmiterea codul ului IBAN (se aplică atât pentru retur la colet) în care se va efectua viramentul contravalorii produselor.